Tuesday, November 17, 2009

Thanx.....

                                                              
Dah dekat sebulan kitorang punya majlis berlangsung tapi kitorang tak ambil gambar outdoor lagi..so sad.mm yeah..bila kitorg free our wedding planner tak free.then 16hb november baru dapat ambil outdoor photo.Kitorang pilih Taman Tasik Perdana cuz kat sana ada mcm2 environment.Masa photoshoot tue cuaca ok lagi tapi agak mendung jugak la.lgpun cuaca skrg nie selalu hujan.kalau tak ambil gambar hari nie bila plak album kitorg nk siap.huhuhu.so nak taknak terpaksa buat.lallalla.banyak jugak la yang sempat kitorg pose kan then tiba2 hujan turun lebat gila.hahhaha..terpaksa cari tempat yang ada bumbung.nasib baik ada cafe then apa lagi.E.A.T time.My lucky time cuz tak makan tengahari (Lunch Time=4.30pm).Aku tngok semua org rilex jer perut tak lapar.aku plak yg mcm org kebulur.hahhaha.dah la aku sorang yg makan time tue.dgn pakai wedding dress.Nasib baik Hafiz,Rashid,Ai,Zam n Sue faham yg aku nie kebulur sbb tak makan tengahari.huhu..Lantak la org lain nk cakap apa pun.hahha...Makanan aku dah habis then hujan renyai2.so nak tnggu hujan berenti mmg lambat la.so kitorg buat keputusan nk teruskan buat photoshot.nasib baik dlm hujan mcm tue pun aku n hubby ada mood untuk posing.so dlm jam 7 lebih baru selesai semua.alhamdulillah.tak payah nk fikir lagi bila nk ambil gambar outdoor.thanx kat Rashid.Hafiz,Ai,Zam n Sue sbb korang semua sporting sgt.MMmuuuaah.!           
                                                                                                                                               

0 comments:

Post a Comment